Klantenservice     Inloggen     0 producten in uw winkelwagen    
 Bedrag: € 0,00
 Producten:  stuks

producten



Documenten




Scan de QR code met uw
mobiel voor uw adresboek

QR- code voor uw adresboek:
  

FAQ HifiStereo.nl

Waar zitten jullie ?
Let op ! HifiStereo.nl is een webwinkel. Je staat reeds voor de etalage. Bestellen en contact doe je bij voorkeur via deze electronische winkel ! Eventueel is er een showroom in Soest, centraal in nederland gelegen tussen de A1, A27 en A28.

Indien je iets wilt afgeven of afhalen dan is dat mogelijk op afspraak. Ook is het mogelijk om een aantal modellen te bekijken.

Het BEZOEKADRES krijg je na het maken van een afspraak.
Wij zijn centraal gelegen in Soest bij Utrecht.
Het KVK vestigingsadres is: Groen van Prinstererweg 41 Soest


Wat is jullie telefoonnummer ?
De webshop is onze toegang. Als je ons iets wilt vertellen, doe dat dan electronisch, via het contactformulier. Waarom ? Onze werkzaamheden zijn onder andere demonstreren van mooi geluid. Bij deze werkzaamheden is de telefoon erg storend. Daarom willen we liever mailen dan bellen. Als je er echt niet uitkomt met deze website kun je ons vragen terug te bellen. Een advies over een platenspeler of hele installatie geven we graag. Maar over een snaartje bellen is verliesgevend. Dan liever mailen. Bedankt voor jouw begrip. We helpen graag.

Vraag: Waarom aanmelden / registreren ?
Wie zich aanmeld, beschouwen we als relatie. Je geeft dan aan dat je interesse hebt in wat wij doen en dat je (in de toekomst) mogelijk zaken wilt doen. Je krijgt dan alvast wat voordelen. Binnen de website worden formulieren automatisch ingevuld. En je mag een artikel in 'gezocht' plaatsen. Van sommige 'unieke' apparaten krijg je een vooraankondiging. Je hebt toegang tot de 'voorkennis' rubriek. En er zullen mogelijk meer pagina's komen die alleen voor relaties zichtbaar zijn. En je krijgt regelmatig (maar niet irritant vaak) een extra voordeel aangeboden. En bevalt het niet, kun je je altijd weer uitschrijven... Dus waar wacht je nog op ? Klik hier voor het formulier, het is maar heel kort.

Vraag: Wat kost een servicebeurt of reparatie ?
Een servicebeurt kost bijna altijd 50 euro voor een platenspeler. Het is natuurlijk niet exact te zeggen wat een reparatie kost. Soms zit het mee, soms zit het tegen. De kosten bestaan uit onderdelen en uren. Het kost minimaal een half uur om een apparaat open te maken en in te schatten wat het mankement ongeveer is. Exact bepalen en repareren is meestal minimaal 1-2 uur. Daarmee komt een gemiddelde reparatie op 70-100 euro. Valt het mee, dan rekenen we ook minder natuurlijk. Wij rekenen dus geen onderzoekskosten omdat u bij het aanbieden van een reparatie akkoord gaat met een maximum van 120 euro. Daarboven vragen we wel eerst akkoord. Valt het mee, betaalt u dus minder, maar wij kunnen gewoon doorwerken zonder te bellen of te mailen. 

Vraag: Waarom willen jullie liever geen contante betaling / kun je pinnen ?
Een webshop is digitaal. Is erop ingericht dat alles electronisch gaat. Contant geld is lastig. Je moet het van de bank halen om wisselgeld te hebben of weer terugbrengen na betaling. En dan weer allemaal administreren voor de boekhouding. Bovendien rekent de bank storting kosten. Terwijl het allemaal heel makkelijk via de bank (iDeal) of creditcard kan en dat kost geen moeite . Als je wilt afhalen, maak dan het bedrag van tevoren over, dat is voor iedereen makkelijk. Kunt u dat echt niet, dan is er een pin automaat (ING) dicht in de buurt. Contant mag als je niet anders wilt. Binnenkort hebben we ook een pin apparaat. 

Vraag: Waarom zijn verzendkosten anders dan bij TNT Post ?
We verzenden gratis boven 50 euro. Verzendkosten voor een bedrijf worden geacht 'inclusief BTW' te zijn, ze zijn echter niet aftrekbaar, waardoor ze als 'extra omzet' worden belast en in feite een verliespost voor een bedrijf zijn. Daarnaast zijn er ook nog verpakking en handlingkosten en worden de producten aangetekend (en verzekerd) verzonden. We vragen je dus een kleine extra vergoeding onder de 50 euro om deze 'verliezen' goed te maken, zodat we deze prijzen niet in de producten hoeven te stoppen. Voor briefpost gelldt het helemaal. Dan is het niet alleen de verzendkosten waarop we verlies maken maar ook de handling. Op bijvoorbeeld een snaar zit een heel kleine marge. De tijd die je bezig bent met het verwerken van de bestelling, inkoop, opslag, administratie, verpakking, porti (waarover je dus btw afdraagt en omzetbelasting) en wegbrengen weegt niet op tegen de 'winst'. 

Vraag: Hoe werkt de zoekfunctie ?

Met de zoekfunctie kun je alles op de www.HifiStereo.nl doorzoeken. Dus niet alleen de producten maar ook artikelen. Je mag alle woorden combineren. Er komt vanzelf een lijstje on der de zoekbalk waarin je kunt zien wat er allemaal betrekking heeft op de zoekwoorden. Zoek je bijvoorbeeld een kabel met DIN en jack, dan toets je gewoon: kabel din jack. De lijst is na het eerste woord heel lang, type je het volgende dan is wordt de lijst korter en na het derde woord zijn alleen de artikelen over die aan alle 3 de woorden voldoen. Zoek je bijvoorbeeld het woord 'winkelpand', dan kom je vanzelf bij deze antwoorden terecht.

Vraag: U verkoopt (ook) tweedehands, waarom moet ik dat bij u kopen?
Wij beschikken over een eigen technische dienst. We kunnen dus (ingeruilde) vintage platenspelers betrouwbaar leveren. 
Koop je bij HifiStereo.nl, dan koopt je iets dat gecontroleerd / geserviced is. Je koopt geen kat in de zak en kunt ook altijd terugkomen als er iets met de apparatuur is. Je betaalt iets meer dan op een tweedhands site maar dan heb je ook iets.

Vraag: Kan ik ook een artikel reserveren ?
Als je iets wilt kopen en niet mis wilt lopen maar nog even wilt wachten met afhalen en/of betalen, dan kan een product eenmalig voor een korte tijd voor jou worden gereserveerd. We spreken dan een datum af, die voor iedereen zichtbaar is, waarop het product weer vrij komt, tenzij je de betaling heeft gedaan. 

Vraag: Is er ook een winkelpand ?
Antw: HifiStereo.nl is een webwinkel dus 24 uur per dag open. Er is een showroom en een luisterruimte in Soest. Er kan een afspraak worden gemaakt voor beluisteren of afhalen. Grotere producten bevinden zich elders in een magazijn, waardoor het niet mogelijk is spontaan langs te komen. Het vestigingsadres is een administratief bedrijf, geen opslag. 


Vraag: Welke betaalwijzen zijn er ?
Antw: Het is mogelijk om per bank te betalen (iDeal), creditcard of contant. Per bank kan het een dag duren voordat het bedrag is bijgeschreven. Bij afhalen is contante betaling gewenst. Pin dan even onderweg.

Vraag: Wat is de levertijd?
Antw: Indien de levertijd niet vermeld staat bij het artikel, dan is dit in de regel op voorraad en wordt het verzonden op de dag of binnen enkele dagen dat de betaling is ontvangen. Bij iDeal betaling is dat meestal dezelfde dag. In de praktijk betekent dat levering binnen 24 uur maar de snelheid kan per bank verschillen. Indien je'maatwerk' bestelt, bijvoorbeeld een bepaald element op een platenspeler dat gemonteerd moet worden, streven we ernaar om te leveren binnen ongeveer een week (inclusief servicebeurt). 

 
Vraag:  Is er garantie van toepassing ?
Antw: Indien je een nieuw artikel koopt, dan is er fabrieksgarantie van toepassing. Koop je een vintage of tweedehands apparaat, dan is er standaard geen garantie, maar bij ons wel !. Op een apparaat dat wij minstens een servicebeurt hebben gegeven, krijg je 30 dagen garantie. Indien een apparaat direct na aankoop een defect vertoont dient u direct contact op te nemen en het apparaat niet meer te gebruiken en zeker niet te openen. Uiteraard willen wij graag helpen bij een defect direct na aankoop. Wij zien u graag terug als klant.

Vraag:  Kan ik ook beluisteren en afhalen ?
Antw: Ja dat is mogelijk op afspraak. Stuur een mail naar verkoop@HifiStereo.nl . Vermeld hierin jouw naam en telefoonnummer en de apparatuur die je wenst te beluisteren.  Je wordt dan gebeld voor het maken van een afspraak.  De door jou gewenste apparatuur wordt opgesteld, zodat u deze kunt beluisteren voor de aankoop. 

 
Vraag: Wat betekent Margeregeling?
Antw: Op nieuwe producten betaalt u BTW, dit zit dan in de prijs. Bij tweedehands producten geldt een fiscale margeregeling, net als bij een tweedehands auto. Dat betekent dat er beperkte belasting door HifiStereo.nl verschuldigd is(waardoor de producten niet veel duurder worden dan als u bij een particulier koopt).  Er is ook geen BTW aftrek op de aankoop mogelijk is (voor bedrijven). 

Vraag: Is inruil mogelijk ?
Antw: Dat doen maar heel beperkt, alleen als we de extra inspanning om dat weer te servicen en verkopen en ruimschoots uit kunnen halen. Met andere woorden, de koper krijgt er maar weinig voor terug anders is het niet te doen.

 
  

Informatie & Nieuws

1e keer hier ? Lees dit !

 FOR CUSTOMERS ABROAD 
Like us on Facebook  !
Creditcard and   Accepted

REFERENTIES:
Achterlaten / Lezen

RECENT NIEUWS
 
Marantz set

Wegens enorm aanbod van reparaties kan het zijn dat het wat langer duurt wat wij en u zouden wensen. Graag uw begrip hiervoor.

 

Audio Reparatie Site

Oprichter neemt afscheid - lees hier de afscheidsmail en reacties

AANBIEDINGEN
Wisselende acties, KLIK HIER

ZIe wat het MEEST VERKOCHT is


CLEARAUDIO nu modulair
Kies uit 4 kleuren, 4 armen en diverse elementen!
 


NIEUWE LIJN THORENS !!
Thorens wil meer kwaliteit en uitstraling bieden en dat zie je terug in de nieuwe lijn van platenspelers


AUDIOLAB STREAMP
Streaming Amp met mooie phonotrap en DAC


We hebben ook een mooie combi aanbieding met clearaudio!
LEAK LEEFT WEER !
Prachtige streaming versterker en optionele cd speler !


GRATIS VERZENDEN > 60 EURO

 
WE PLAATSEN WEER VEEL MOOIE KLASSIEKERS.

GA OP ZOEK ! Ze zijn er zo weer af ..
  
  

GRADO WIRELESS KOPTELEFOON NIEUW 



HIFISTEREO IN HET NRC!!


MULTIROOM STREAMING 
verbind je (vintage) versterker of koop onze 80W Wifi class D versterker of actieve luidsprekers voor een van de kamers in je huis en beheer alles vanaf je mobiel of met Airplay. Klik hier voor onze oplossingen.


HIFSTEREO OOK OP INSTAGRAM!
Volg ons op instagram en blijf op de hoogte van de nieuwste aanwinsten of unieke producten die we ter reparatie aangeboden krijgen !

headshell express 
wij stellen m voor je af !

VERNIEUWD!
 
 

Hi-Five cadeaubon 
nu met code !

Geef iemand een waardebon
om hier iets te bestellen ...
 ... of te laten opknappen of 
een servicebeurt te geven

Eerder nieuws:

Nos vintage elementen toegevoegd

Beurtje - doe het zelf !   Of niet....
Zie ook onze checklist

Klik hier voor het nieuwsarchief.



Hi-Five cadeaubon 
Geef iemand een tegoed om hier iets te bestellen of te laten opknappen

Of je kunt jezelf iets cadeau doen.

Wist u dat :
- De zoekfunctie bij alles helpt ?
- U de foto's 2x kunt uitvergroten ?
- De webshop dagelijks uitbreidt ?
- Wij ook moderne audio repareren ?
- Wij draaitafels servicen ?

wij accepteren ook  Betalingen


Veel gestelde vragen: 

Kopen op marktplaats

Over HifiStereo.nl, de webshop

Heeft u mijn snaar ?

Welke draaitafel?, welk element?

Over naalden, elementen etc..

Over draaitafel problemen

Over hifi apparatuur

Alles voor de man cave

Over akoestiek


Referenties:

Laat een referentie achter

Lees referenties


Relatie service:

Waar koop je Vinyl ?

Andere vintage links

Links / leuke weetjes

Show me yours !



Voorwaarden:

Algemene verkoopvoorwaarden

Privacy beleid